[Openstack] question

Nicolas de BONFILS ndebonfils at gmail.com
Thu Mar 8 08:52:11 UTC 2012

Bonjour,

Comme la mailling list est en anglais, vous deviez poser la question en
anglais.
De plus, concernant OVH, vous obtiendrez plus de réponse sur les forum OVH

Cdt,

---
Hi,

As the mailing list is in English, you should ask in English for better
comprehension.
Regarding OVH (french hosting company) question, OVH forum would be more
appropriate for quicker answer.

Regards

---
Nicolas