[OpenStack-el] Καλησπέρα - Devstack/Δικτύωση/Virtualisation

George Sotiriou elementoulis at gmail.com
Tue Mar 3 01:13:36 UTC 2015

Καλησπέρα σε όλους!

Έχω κάποιο καιρό που ξεκίνησα να ασχολούμαι με το Openstack στα πλαίσια της
πτυχιακής μου εργασίας. Μετά από κάποιους μήνες ενασχόλησης, δυστυχώς
υπάρχουν ακόμη πράγματα που δεν μπορώ να κατανοήσω και ταυτόχρονα δεν μπορώ
να βρω απαντήσεις μέσω της φόρμας ερωτήσεων της κοινότητας του openstack
και του Google.

Να πω κατ' αρχήν ότι μετά από αλεπάλληλες αποτυχημένες προσπάθειες σωστού
στησίματος αναγκάστηκα να καταφύγω στο devstack καθώς τα αυτοματοποιημένα
script εγκατάστασης προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία για το πιλοτικό project
το οποίο πρέπει να αναπτύξω.

Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζω κυρίως δικτυακές δυσκολίες και διάφορα
αναπάντητα ερωτήματα/εμπόδια σε θέμα virtualisation. Δεν θέλω να spamάρω
την mailing list την οποία ο κ.Παραθυράς με προέτρεψε ευγενικά να
χρησιμοποιήσω (και δεν το έκανα εδώ και κάποιους μήνες προσπαθώντας μόνος
μου όσο το δυνατόν) αλλά καθώς ο χρόνος έχει αρχίσει να με πιέζει και
λύσεις δεν βρίσκω αποφάσισα να το κάνω.

Αν υπάρχει κάποιος ο οποίος έχει ασχοληθεί αρκετά και θα ήταν διατεθημένος
οποιαδήποτε ώρα και μέρα τον βολεύει, είτε μέσω mail, είτε (ακόμα καλύτερα)
μέσω Skype, να μιλήσουμε, να του εξηγήσω τι προσπαθώ να κάνω και να μου
προσφέρει κάποιες συμβουλές, ιδέες/λύσεις, θα το εκτιμούσα απίστευτα.

Προς Θεού και για αποφυγή παρεξηγήσεων δε ζητάω ούτε δημιουργία της
πτυχιακής μου ούτε να το κάνει αυτός/ή για εμένα. Απλά μια επίλυση απορριών
και ένα ξεκόλλημα από τα εμπόδια στα οποία έχω βρεθεί αυτή τη στιγμή.

Φιλικούς χαιρετισμούς προς όλους,
Σωτηρίου Γεώργιος.