[OpenStack-el] Login σε instances

Thanassis Parathyras aparathyras at stackmasters.eu
Thu Jun 19 07:37:22 UTC 2014

Γειά σου Γιώργο,

το πρόβλημα που περιγράφεις μοιάζει με κάποιο misconfiguration στο
δίκτυο του openstack
υποθέτω από προηγούμενες επικοινωνίες οτι χρησιμοποιείς Centos //
Icehouse // Nova-network // FlatDHCPManager
το nova-network στηρίζεται αποκλειστικά σε linux-bridges και routing/NAT
από τον kernel
επομένως ίσως χρειάζεται να δεις με λεπτομέρεια τα συγκεκριμένα κομμάτια
αν έχεις περισσότερες πληροφορίες για το περιβάλλον που χρησιμοποιείς
ίσως μπορούμε να δούμε περισσότερα

Θανάσης

Thanassis Parathyras
StackMasters - The European OpenStack Integration Company
www.stackmasters.eu